Παρασκευή 30 Ιουλίου 2010

Ανέκδοτο: Sexy υδραυλικός

Η κυρία καλεί τον υδραυλικό να της αλλάξει τους σωλήνες στο μπάνιο. Ο υδραυλικός τελειώνει τη δουλειά και η κυρία τον ρωτά πόσο κάνει.
-"200 ευρώ. κυρία μου. Ήταν μεγάλη ζημιά"
-"Δεν έχω τόσα χρήματα" απαντά η κυρία "Σε παρακαλώ κάνε μου μια καλύτερη τιμή!"
-"Δε γίνεται, κυρία. Αν δε μου δώσει τα 200 ευρώ μου θα σε κάνω μήνυση
-"Σε παρακαλώ κόψε μου κάτι κι από μένα ότι θες"
Την κοιτάζει ο υδραυλικός από πάνω μέχρι κάτω. Ήταν πολύ όμορφη και χυμώδης.

-"Εντάξει, θα μου δώσεις 100 ευρώ αλλά θα μ' αφήσεις να σου τον ακουμπήσω λίγο"
-"Σ' ευχαριστώ. Λίγο όμως, ε;"
Αφού συμφώνησαν, ξαπλώνουν στο κρεβάτι και ο υδραυλικός πράγματι τον ακουμπάει λίγο.
-"Μόνη σου μένεις;" ρωτάει ο υδραυλικός την κυρία.
-"Όχι, με τα παιδιά μου" λέει αυτή.
-"Σώωπα!" λέει ο υδραυλικός δήθεν έκπληκτος και βρίσκει ευκαιρία να σπρώξει λίγο πιο μέσα.
-"Και πόσα παιδιά έχεις;"
-"Δυο. Ένα αγόρι και ένα κορίτσι"
-"Σώωωπα!" ξανάλεει ο υδραυλικός ..... πιο έκπληκτος και σπρώχνει λίγο πιο μέσα.
-"Και πόσο χρονών είναι τα παιδιά σου;"
-"Ο γιός μου 22 και η κόρη μου 19"
-"Σώωωωπα!" λέει ο υδραυλικός πολύ έκπληκτος και σπρώχνει ακόμα λίγο.
-"Aντρα έχεις;"
-"Όχι. Έχει πεθάνει"
"Σώωωωωωωπα!" και σπρώχνει κι άλλο.
-"Κι από τι πέθανε;"
-"Από AIDS


Ευχαριστούμε τον φίλο που μας το έστειλε!

buzz it!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

No of pages
Related Posts with Thumbnails
 
SYNC BLOGS http://rpc.technorati.com/rpc/ping Free Hit Counter [Valid Atom 1.0] Neemo.gr GreekBloggers.com + Greekmarks.com
Ελληνικά Social Bookmarking sites
Top Greek Sites | Best Sites




greek-sites.gr http://feeds.feedburner.com/PhotoJerry