Τρίτη 16 Μαρτίου 2010

Έφη Κυριακού: Έκανε φωτογράφηση στο Max.....

Δεν φοβάται να μείνει μόνο… με τα απαραίτητα η Έφη Κυριάκου! Και γιατί να το κάνει άλλωστε αφού το μοντέλο διαθέτει κορμάρα… και το ξέρει καλά. «Μου αρέσει το στήθος μου, τα χείλη μου και τα οπίσθια μου. Θεωρώ ότι έχω ένα ωραίο και προκλητικό σώμα» δήλωσε το μοντέλο ενώ συνέχισε αποκαλύπτοντας ότι τα ταμπού για εκείνη είναι άγνωστη λέξη, χωρίς όμως να ξεχνά λεπτό τι είναι αυτό που την κάνει πραγματικά ευτυχισμένη: «Αν το νιώσω, θα πάω σπίτι του άντρα με τον οποίο έχω βγει πρώτο ραντεβού, ναι. Δεν έχω τέτοια κολλήματα. Γενικά είμαι ανοιχτόμυαλη στο sex, αλλά περισσότερο απ όλα μου αρέσει να είμαι σε μια σχέση. Το πιο ειδυλλιακό σκηνικό για μένα είναι ένα μέρος που θα έχω θέα τη θάλασσα και πολλά κεριά αναμμένα». Η Έφη Κυριάκου όμως μίλησε και για τον ήρωα της ζωής της, που βρίσκεται πάντα στο πλευρό της: «Ο μοναδικός ήρωας της ζωής μου είναι ο μπαμπάς μου που τρέχει για όλες μου τις δουλειές. Δεν θα έπαιρνα ποτέ το αγόρι μου να του βάλω αγγαρείες».
 Δες την φωτογράφιση.... μόνο εαν είσαι 18 και άνω και δεν είσαι καρδιακός 
























Πηγή: Max

buzz it!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

No of pages
Related Posts with Thumbnails
 
SYNC BLOGS http://rpc.technorati.com/rpc/ping Free Hit Counter [Valid Atom 1.0] Neemo.gr GreekBloggers.com + Greekmarks.com
Ελληνικά Social Bookmarking sites
Top Greek Sites | Best Sites




greek-sites.gr http://feeds.feedburner.com/PhotoJerry