Κυριακή 21 Μαρτίου 2010

Βίσση: «έχω κάνει μπότοξ και μικροεπεμβάσεις»!


«Ούτε θεά είμαι, ούτε απόλυτη» τονίζει σε συνέντευξή της η Άννα Βίσση, αποκαλύπτοντας πως έχει κάνει μπότοξ και μικροεπεμβάσεις. Παράλληλα, μιλά για την τωρινή της σχέση με τον Νίκο Καρβέλα, λέει πως θα μπορούσε να υπάρξει με μία γυναίκα αν την έλκυε το ίδιο φύλο και περιγράφει τι σχεδιάζει στο μέλλον.

«Έχω κάνει μπότοξ, έχω υποστεί κάποιες μικροεπεμβάσεις, χωρίς όμως ποτέ να χάσω αυτό που ήμουν», λέει η Άννα και «κατακεραυνώνει» την Madonna και όλες τις κυρίες που... το παρακάνουν.

Η ίδια τονίζει πως είναι εξαιρετικά προσγειωμένη και οι διάφοροι χαρακτηρισμοί που έχουν ακουστεί κατά καιρούς, όπως τα θεά, απόλυτη Ελληνίδα σταρ και Madonna της Ελλάδας, της τα έχουν «κολλήσει» οι θαυμαστές της. «Μια γυναίκα που κάνω την δουλειά μου είμαι», προσθέτει και χαρακτηρίζει «άσφαιρους» όσους την επικρίνουν, προσθέτοντας ότι είναι 38 χρόνια στον χώρο και συνεχίζει ακάθεκτη.


Μιλώντας για τον Νίκο Καρβέλα, η τραγουδίστρια παραδέχεται πως υπήρξε μια περίοδος «παγωμάρας» μεταξύ τους, τώρα, όμως, τα έχουν ξαναβρεί: «τα είπαμε, τα βρήκαμε και είμαστε και πάλι αληθινά κοντά», δηλώνει και διαψεύδει ότι πειράχτηκε που αγάπησε την Αννίτα Πάνια.

Πάντως, η Άννα έχει τρελό «σουξέ» στις... γυναίκες, αφού -όπως υποστηρίζει- καθημερινά την φλερτάρουν πολλές και αυτό της αρέσει! Όπως παραδέχεται, θα πήγαινε με γυναίκα αν της άρεσαν τα άτομα του ίδιου φύλου, ενώ καλεί τους ομοφυλόφιλους να μην κρύβονται και να απολαμβάνουν τον έρωτά τους όπως συμβαίνει σε χώρες του Εξωτερικού.

Τι ετοιμάζει, όμως, μιας και το «Fabulous Show» έριξε αυλαία το βράδυ του Σαββάτου;

Η δημοφιλής τραγουδίστρια θα «ανέβει» στη Θεσσαλονίκη, θα ακολουθήσουν συναυλίες σε Αυστραλία και Κύπρο και, τον ερχόμενο χειμώνα, θα συνεργαστεί με τον Σάκη Ρουβά στο «Αθηνών Αρένα»!

Παράλληλα, δεν αποκλείει να συναντηθεί ξανά μουσικά με τον Νίκο Καρβέλα, σε μια νέα ροκ όπερα ή ένα remake από τους «Δαίμονες».



πηγή: «Έθνος της Κυριακής»

buzz it!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

No of pages
Related Posts with Thumbnails
 
SYNC BLOGS http://rpc.technorati.com/rpc/ping Free Hit Counter [Valid Atom 1.0] Neemo.gr GreekBloggers.com + Greekmarks.com
Ελληνικά Social Bookmarking sites
Top Greek Sites | Best Sites




greek-sites.gr http://feeds.feedburner.com/PhotoJerry