Δευτέρα 22 Μαρτίου 2010

Χριστίνα Μουστάκα: Η σέξι παρουσία στο Ράδιο Αρβύλα!

Η ολιγόλεπτη εμφάνισή της στα πλατό του «Ράδιο Αρβύλα», έχει καταφέρει να την κάνει talk of the town!

Η εκρηκτική Χριστίνα Μουστάκα, η σέξι παρτενέρ του Αντώνη Κανάκη, μίλησε στο ένθετο Piazza της εφημερίδας Veto, για τη συμμετοχή της στην εκπομπή του ΑΝΤ1, για τη… «δίδυμη» αδερφή της, Ευγενία, αλλά και για τις τολμηρές φωτογραφίσεις της, που αναστάτωσαν τον ανδρικό πληθυσμό!


Η εκρηκτική Χριστίνα, που ασχολείται με το μόντελινγκ και είναι απόφοιτος του ΤΕΙ Αθηνών, του τμήματος αισθητικής και κοσμητολογίας, παρουσιάζει τα χιουμοριστικά ιντερνετικά βίντεο.

Μάλιστα, επειδή μένει μόνιμα στην Αθήνα, «αναγκάζεται» να πηγαίνει για τις ανάγκες της εκπομπής δυο με τρεις φορές την εβδομάδα στη Θεσσαλονίκη! «Έχω σκεφτεί να μετακομίσω στη Θεσσαλονίκη, προς αποφυγήν των μετακινήσεων, δύσκολα όμως θα αποχωριζόμουν την οικογένειά μου που ζει στην Αθήνα. Είναι μια πάρα πολύ δύσκολη απόφαση για εμένα», παραδέχτηκε η Χριστίνα.

Η μελαχρινή… δύναμη του Ράδιο Αρβύλα, στο παρελθόν, έχει περάσει και από τις σελίδες ανδρικών περιοδικών, κάνοντας τολμηρές φωτογραφίσεις. «Είμαι σε μια φάση της ζωής μου, που δεν θα σκεφτόμουν να ξανακάνω κάτι τόσο τολμηρό. Δεν θα έλεγα όχι όμως σε μια όμορφη και σέξι φωτογράφιση».

Αν και η εμφάνισή της στα πλατό του «Ράδιο Αρβύλα», διαρκεί λίγα μόλις λεπτά, η ίδια δηλώνει παρούσα καθ’ όλη τη διάρκεια της εκπομπής!

«Εσείς μπορεί να μη με βλέπετε, αλλά σίγουρα αντιλαμβάνεστε την επικοινωνία μου με τα παιδιά, ακούγοντας τις φωνές μου και τα αυθόρμητα γέλια μου!», ενώ δεν παρέλειψε να μας δώσει… πληροφορίες για όλα όσα γίνονται, όταν κλείνουν οι τηλεοπτικές κάμερες.

«Αυτό που φαίνεται μπροστά από τις κάμερες δεν έχει καμία απολύτως διαφορά με αυτό που συμβαίνει πίσω από αυτές. Νιώθω πολύ τυχερή που γνώρισα αυτούς τους ανθρώπους και κατάφερα να ενσωματωθώ στην τρελοπαρέα τους».

Τι υποστήριξε όμως η ίδια για την απίστευτη ομοιότητά της με την άλλη κοπέλα της εκπομπής, την Ευγενία Σαμαρά, που έχει «μπερδέψει» πολλούς; «Συμβαίνει πολύ συχνά να μας μπερδεύουν. Οι περισσότεροι δε, όχι απλά μας μπερδεύουν, αλλά νομίζουν ότι είναι μία η κοπέλα της εκπομπής!»


Δείτε ακόμη: Χριστίνα Μουστάκα: Ανέκδοτο στο Radio Arvila

buzz it!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

No of pages
Related Posts with Thumbnails
 
SYNC BLOGS http://rpc.technorati.com/rpc/ping Free Hit Counter [Valid Atom 1.0] Neemo.gr GreekBloggers.com + Greekmarks.com
Ελληνικά Social Bookmarking sites
Top Greek Sites | Best Sites




greek-sites.gr http://feeds.feedburner.com/PhotoJerry