Κυριακή 19 Σεπτεμβρίου 2010

Η Χάρις Αλεξίου ξεπέρασε τον καρκίνο τραγουδώντας

«Θα μπορούσα να έχω αποσυρθεί. Όχι μόνο δεν έχω τελειώσει, αλλά δεν μ’ αφήνει και η ίδια η δουλειά να αποσυρθώ», δήλωσε η Χαρούλα Αλεξίου σε ραδιοφωνική της συνέντευξη και εξομολογήθηκε ότι το τραγούδι την βοήθησε να ξεπεράσει το πρόβλημα με την υγεία της.

Η δημοφιλής ερμηνεύτρια μίλησε ανοικτά για το πρόβλημά της και συνέστησε σε όλες τις γυναίκες να προσέχουν και να ελέγχουν το στήθος τους. «Όταν πέρασα το πρόβλημα υγείας που είχα ήμουν διστακτική. Φοβόμουν μην νομίσει ο κόσμος ότι πάω να το χρησιμοποιήσω για προσωπική μου προβολή», είπε χαρακτηριστικά στον ραδιοφωνικό σταθμό «Love».

Περιγράφοντας πως κατάφερε να το ξεπεράσει, η Χαρούλα επεσήμανε την ανάγκη της πρόληψης: «Πρέπει όλες να κάνουμε μαστογραφία. Εγώ από αυτό γλίτωσα τελικά... Πέρασα το πρόβλημά μου τραγουδώντας».

«Βρίσκομαι συνέχεια στο προσκήνιο επειδή συμβαίνει να παράγεται έργο και να εξακολουθεί να ισχύει η σχέση μου με τους θαυμαστές μου», λέει η ερμηνεύτρια ύστερα από μια sold out περιοδεία και την παράστασή της στο «Παλλάς» που είδαν περίπου 80.000 θεατές.

Μιλώντας για την πρόσφατη βράβευσή της στη Σμύρνη, όπου το όνομά της δόθηκε σε δρόμο της πόλης, η Χαρούλα δήλωσε πως μεγάλωσε με τους Μικρασιάτες. «Ήμουν ανάμεσα σε δύο οικογένειες -του μπαμπά και της μαμάς- που η καθεμιά κουβάλαγε τον δικό της πολιτισμό... Αισθάνθηκα μια ελευθερία για να μιλήσω και να εκφραστώ όπως θέλω σε σχέση με την Κύπρο και την καταστροφή της Σμύρνης», πρόσθεσε.

Για τα προσωπικά της θέματα η ερμηνεύτρια δεν μίλησε, όπως εξάλλου συνηθίζει. Το μόνο που είπε για τον 28χρονο γιό της είναι ότι υπήρξε όσο μπορούσε προστατευτική μαζί του. «Δεν έχω το δικαίωμα να μιλάω για την ζωή ενός άλλου ανθρώπου όπως μιλάω για την δική μου», κατέληξε.
Star.gr

buzz it!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

No of pages
Related Posts with Thumbnails
 
SYNC BLOGS http://rpc.technorati.com/rpc/ping Free Hit Counter [Valid Atom 1.0] Neemo.gr GreekBloggers.com + Greekmarks.com
Ελληνικά Social Bookmarking sites
Top Greek Sites | Best Sites




greek-sites.gr http://feeds.feedburner.com/PhotoJerry