Σάββατο 28 Μαΐου 2011

Έλενα Παπαβασιλείου: Δεν μπορώ να απολογούμαι για την εξωτερική μου εμφάνιση!


Η Έλενα Παπαβασιλείου είναι μια σέξι γυναίκα και αυτό φροντίζει να το δείχνει σε καθημερινή βάση μέσα από την εκπομπή «Πάνω στην ώρα».

Μάλιστα, δεν είναι λίγες οι φορές που οι άντρες της εκπομπής έχουν σχολιάσει με χιούμορ την εμφάνισή της. Τι απαντάει η παρουσιάστρια;...

'Έχω πιάσει τον εαυτό μου να αισθάνεται ενοχές κάποιες φορές για τις σέξι εμφανίσεις μου, για την σέξι εικόνα που βγαίνει προς τα έξω. Δεν μπορώ να απολογούμαι για την εξωτερική μου εμφάνιση διαρκώς.

Είμαι μια νέα κοπέλα που απλώς θέλει να είναι μέσα σε όλα. Τα νέα παιδιά έχουν εγκυκλοπαιδικές γνώσεις, θέλουν όμως να βγαίνουν και έξω, κάτι που δεν σημαίνει πως δεν ενδιαφέρονται τι θα γίνει με την επόμενη δόση του ΔΝΤ. Και έτσι θέλουμε να είναι και η εκπομπή μας'.

buzz it!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

No of pages
Related Posts with Thumbnails
 
SYNC BLOGS http://rpc.technorati.com/rpc/ping Free Hit Counter [Valid Atom 1.0] Neemo.gr GreekBloggers.com + Greekmarks.com
Ελληνικά Social Bookmarking sites
Top Greek Sites | Best Sites




greek-sites.gr http://feeds.feedburner.com/PhotoJerry