Παρασκευή 26 Ιουνίου 2009

Μάικλ Τζάκσον: Τι δήλωσε η Μαντόνα και άλλοι σταρ του Χόλιγουντ για το θάνατό του

Μάικλ Τζάκσον

Τι δήλωσε η Μαντόνα και άλλοι σταρ του Χόλιγουντ για το θάνατό του






Ο ξαφνικός θάνατος του Μάικλ Τζάκσον έχει βυθίσει στο πένθος το Χόλιγουντ, που ήδη θρηνούσε το χαμό της Φάρα Φόσετ. «Δεν μπορώ να σταματήσω να κλαίω ύστερα από αυτά τα λυπηρά νέα», λέει η Μαντόνα. «Πάντα θαύμαζα τον Μάικλ Τζάκσον. Ο κόσμος έχει χάσει έναν από τους μεγάλους, αλλά η μουσική του θα ζήσει για πάντα! Η καρδιά μου πηγαίνει στα τρία του παιδιά και τα άλλα μέλη της οικογένειάς του. Ας τους ευλογήσει ο Θεός».












Λίζα Μαρί Πρίσλεϊ, που είχε παντρευτεί τον Τζάκσον στα μέσα της περασμένης δεκαετίας, λέει: «Είμαι πολύ λυπημένη. Είμαι συντετριμμένη για τα παιδιά του, που ξέρω ότι ήταν τα πάντα για εκείνον, και για την οικογένειά του. Αυτή είναι μια τόσο μεγάλη απώλεια σε τόσα πολλά επίπεδα, που τα λόγια δεν φτάνουν».














«Η καρδιά μου είναι γεμάτη λύπη για την απώλεια του αληθινού μου φίλου, Μάικλ», προσθέτει η Μπρουκ Σιλντς που έβγαινε για λίγο καιρό με τον Μάικλ Τζάκσον τη δεκαετία του '80. «Ήταν ένας σπάνιος φίλος, καλλιτέχνης και προσέφερε πολλά στον κόσμο. Σμίγω με την οικογένεια και τους οπαδούς του για να γιορτάσουμε την απίστευτη ζωή του και να θρηνήσουμε τον πρόωρο χαμό του».












Η Ελίζαμπεθ Τέιλορ, μία από τις πιο στενές φίλες του Μάικλ εδώ και δεκαετίες, ήταν «συντετριμμένη» για να κάνει κάποια δήλωση, ενώ ο παραγωγός των μεγαλύτερων επιτυχιών του, Κουίνσι Τζόουνς, λέει: «Είμαι συντετριμμένος έπειτα από αυτά τα τραγικά και απρόσμενα νέα. Για τον Μάικλ, το να τον παίρνουν από εμάς τόσο ξαφνικά και σε τόσο νεαρή ηλικία, απλά δεν έχω λόγια».











Δήλωση για τον Μάικλ έκανε και η Λάιζα Μινέλι: «Ήταν ένας ευγενής, αυθεντικός και υπέροχος άνθρωπος. Ήταν επίσης ένας από τους πιο σπουδαίους καλλιτέχνες που έχουν ζήσει ποτέ. Τον αγαπούσα πάρα πολύ και θα μου λείπει κάθε μέρα που θα περνά για το υπόλοιπο της ζωής μου».















Καθώς οι ώρες περνούν όλο και περισσότεροι σταρ μιλάνε για το βασιλιά της ποπ. «Είμαι τόσο πληγωμένη από αυτά τα τρομερά νέα», λέει η Σελίν Ντιόν. Από την αρχή της καριέρας μου, ήταν το είδωλό μου. Ήταν μια αυθεντία και ένας απίστευτος καλλιτέχνης! Θυμάμαι που μεγάλωνα βλέποντας τον Μάικλ και τα βιντεοκλίπ του στην τηλεόραση. Είχα την αφίσα του στον τοίχο μου. Ήταν υπέροχος ο τρόπος που τραγουδούσε, που έγραφε, που χόρευε. Είναι απίστευτο που δεν είναι πλέον μαζί μας».


buzz it!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

No of pages
Related Posts with Thumbnails
 
SYNC BLOGS http://rpc.technorati.com/rpc/ping Free Hit Counter [Valid Atom 1.0] Neemo.gr GreekBloggers.com + Greekmarks.com
Ελληνικά Social Bookmarking sites
Top Greek Sites | Best Sites




greek-sites.gr http://feeds.feedburner.com/PhotoJerry