Εκατοντάδες γυναίκες κατασκόπευε με μια κρυφή κάμερα, ένας βουδιστής μοναχός στην Καμπότζη , τη στιγμή που εκείνες λούζονταν γυμνές με το ιερό νερό του ναού.
Ο 37χρονος μοναχός Νετ Κάι φιλμογραφούσε τις γυναίκες την ώρα που ξεντύνονταν για να αγιασθούν από το ιερό νερό και στη συνέχεια μοιραζόταν τα πλάνα με άλλους στο διαδίκτυο!
Η αστυνομία προχώρησε στη σύλληψη του μετά από καταγγελία επισκέπτριας που αντιλήφθηκε την κρυφή κάμερα και κατήγγειλε το γεγονός.
Παρασκευή 2 Ιουλίου 2010
Ο “πονηρός” μοναχός!!!!
Το διαφημιστικό που ανεβάζει τη θερμοκρασία!!!
Μια ρωσική αεροπορική εταιρεία διάλεξε ένα sexy δίλεπτο διαφημιστικό, για να λανσάρει τις χαμηλές τιμές της αυτό το καλοκαίρι.
Στο διαφημιστικό εμφανίζονται τέσσερις αεροσυνοδοί, που φοράνε τα bikini τους, πιάνουν τους κουβάδες και τα σφουγγάρια και πλένουν ένα αεροσκάφος, προκαλώντας κύμα «καύσωνα» στους υπαλλήλους του αεροδρομίου.
Η εταιρεία Avianova ξεκίνησε τη λειτουργία της πέρυσι και για φέτος προσφέρει ταξίδια στο εσωτερικό της Ρωσίας από μόλις 8 ευρώ.
Δείτε το video με το διαφημιστικό
http://www.zougla.gr
Πέμπτη 1 Ιουλίου 2010
"Εξυπνα" υφάσματα και εύκαμπτα φωτοβολταϊκά στην υπηρεσία του ανθρώπου, σε παραγωγή από το 2015!
Πρόκειται για μία μόνο από τις πολλαπλές εφαρμογές που θα προσφέρει... στο άμεσο μέλλον η χρήση των οργανικών εύκαμπτων ηλεκτρονικών υλικών, που θα αντικαταστήσουν τη χρήση των μέχρι σήμερα ανόργανων (πυρίτιο), ανοίγοντας το δρόμο σε νέες τεχνολογίες, βασισμένες στα νανοϋλικά, που παρουσιάζουν περισσότερα πλεονεκτήματα σε σχέση με την παραδοσιακή τεχνολογία, καθώς θα είναι συμβατές με τον άνθρωπο και το περιβάλλον και θα έχουν χαμηλότερο κόστος.
Πρόβα Γάμου: Ένταση διαπληκτισμοί και παρολίγο ξύλο
Πολλά είδαν ψες όσοι παρακολούθησαν το τελευταίο live του "Πρόβα Γάμου" και επιτέλους η αλήθεια έλαμψε. Ο παρουσιαστής Μίλτος Μακρίδης συγκινήθηκε όταν ευχαριστούσε την παραγωγή, ενώ για πρώτη φορά ήταν παρών η μητέρα και η αδελφή του. Τρίτος κριτής και καλεσμένος της εκπομπής ήταν ο Πέτρος Ίμβριος, ο οποίος έδωσε τον καλύτερο του εαυτό και διασκέδασε τηλεοπτικό κοινό και παρευρισκομένους που σηκώθηκαν και χόρεψαν με τη ψυχή τους. Οι καυγάδες, τα απωθημένα και οι απογοητεύσεις παρουσιάστηκαν σε γερές δόσεις στο live.
Ανέκδοτο: "Θεϊκό"!
Ήταν μια γυναίκα που απατούσε συνέχεια τον άντρα της.
Κάποια στιγμή λοιπόν, εκεί που "γαργαλιόντουσαν" με τον εραστή της στο κρεβάτι, ακούει τον ήχο από το κλειδί στην πόρτα!
-Θεέ μου! σκέφτηκε. Κάνε το θαύμα σου να εξαφανιστεί ο γκόμενος από το κρεβάτι πριν προλάβει να μπει ο άντρας μου στο δωμάτιο!
Κι από μένα, ό,τι ζητήσεις, θεέ μου, θα το κάνω.
Δεν πρόλαβε να τελειώσει τη σκέψη της κι ακούει μέσα της τη φωνή του Θεού να της λέει:
-Τέκνο μου, θα κάνω αυτό που ζητάς. Να ξέρεις μόνο ότι το αντίτιμο είναι βαρύ...
Αν εξαφανίσω αυτόν τον άνθρωπο, σε τρία χρόνια από τώρα θα πρέπει να πεθάνεις !
Σκέφτεται στα γρήγορα η γυναίκα "κι αν δεν μου τον εξαφανίσεις, θα πεθάνω σε τρία λεπτά" και "σε τρία χρόνια ποιος ζει ποιος πεθαίνει" και του λέει ΕΝΤΑΞΕΙ!
Τσουπ! Εξαφανίζεται μεμιάς ο άντρας από το κρεβάτι, πριν μπει ο σύζυγος μέσα!
Πέρασαν σχεδόν τρία χρόνια κι ο καλός σύζυγος της έκανε δώρο-έκπληξη, μια κρουαζιέρα, να πάει μαζί με τις φίλες της στις Μπαχάμες!
- Πάρε το εισιτήριό σου και πήγαινε να διασκεδάσεις! Μόνο γυναίκες θα είναι στο καράβι και όλες σου οι φίλες. Θα διασκεδάσετε μια χαρά!
Ενημέρωση των επιβατών σχετικά με τα δικαιώματά τους
Πανευρωπαϊκή καμπάνια για τα δικαιώματα των επιβατών
Οι επιβάτες θα έχουν ευκολότερη πρόσβαση σε πληροφορίες για τα δικαιώματά τους όταν ταξιδεύουν σιδηροδρομικώς ή αεροπορικώς χάρη σε μια πανευρωπαϊκή διαφημιστική εκστρατεία σε 23 γλώσσες που ξεκίνησε σήμερα η Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Αν και η Επιτροπή τα τελευταία χρόνια έχει θεσπίσει νομοθεσία για να εξασφαλίσει ότι οι επιβάτες στις αεροπορικές και σιδηροδρομικές μεταφορές ωφελούνται από τα ίδια πρότυπα μεταχείρισης σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση, δεν γνωρίζουν ακόμα όλοι οι επιβάτες αυτά που δικαιούνται. Για να διορθωθεί αυτό, αφίσες που θα υπενθυμίζουν στους πολίτες τα δικαιώματά τους θα αναρτηθούν στους αερολιμένες και τους σιδηροδρομικούς σταθμούς σε όλα τα κράτη μέλη από σήμερα, εγκαίρως για την έναρξη της περιόδου των διακοπών. Οι ταξιδιώτες θα μπορούν επίσης να συμβουλεύονται δωρεάν φυλλάδια και έναν ειδικά σχεδιασμένο ιστοχώρο σε όλες τις επίσημες γλώσσες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Ο αρμόδιος για τις μεταφορές αντιπρόεδρος Siim Kallas δήλωσε τα εξής: «Τώρα που εκατομμύρια Ευρωπαίοι ετοιμάζονται να ξεκινήσουν για τις καλοκαιρινές διακοπές που τους αξίζουν, θέλουμε να διευκολύνουμε όσο το δυνατόν περισσότερο το ταξίδι τους, πληροφορώντας τους ότι έχουν δικαιώματα και πώς να έχουν υποστήριξη εάν χρειαστεί να τα επικαλεστούν. Όσο περισσότερη πληροφόρηση υπάρχει, τόσο το καλύτερο. Ελπίζουμε ότι με εμφανείς αφίσες στους αερολιμένες σε ολόκληρη την Ευρώπη, και με τη βοήθεια φυλλαδίων και επιγραμμικών πληροφοριών σε όλες τις γλώσσες της ΕΕ, μπορούμε να επικοινωνήσουμε με εκατομμύρια επιβάτες που ταξιδεύουν αυτό το καλοκαίρι και τους επόμενους μήνες.»
Στο πλαίσιο της εκστρατείας «Τα δικαιώματα των επιβατών» δημιουργήθηκε ένας ιστοχώρος στη διεύθυνση http://ec.europa.eu/passenger-rights. Εδώ οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να βρουν ποια είναι τα δικαιώματά τους για κάθε μέσο μεταφοράς. Φυλλάδια και αφίσες που περιγράφουν συνοπτικά τα βασικά δικαιώματα θα είναι επίσης διαθέσιμα σε όλους τους κόμβους μεταφορών, από τους σιδηροδρομικούς σταθμούς ως τους αερολιμένες. Όλα αυτά είναι διαθέσιμα σε όλες τις επίσημες γλώσσες της ΕΕ έτσι ώστε να είναι δυνατό να ενημερώνεται ο καθένας στη γλώσσα του.
Τα δικαιώματα των επιβατών ορίζουν τι δικαιούται ο καθένας όταν κάτι δεν πάει καλά κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Παραδείγματος χάριν, σε περίπτωση καθυστέρησης ή ακύρωσης του ταξιδιού, ή όταν οι αποσκευές χάνονται ή παθαίνουν ζημιές. Εγγυώνται επίσης την ίση μεταχείριση των ανθρώπων με αναπηρίες ή με μειωμένη κινητικότητα.
Η Επιτροπή καταβάλλει προσπάθειες για την επέκταση των δικαιωμάτων των επιβατών σε άλλους τρόπους μεταφορών. Ειδικότερα, έχει διατυπώσει προτάσεις για τους επιβάτες που ταξιδεύουν στη θάλασσα ή σε εσωτερικές πλωτές οδούς και για τους επιβάτες που ταξιδεύουν με λεωφορείο ή πούλμαν. Ανάλογα με τις νομοθετικές εξελίξεις στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και το Συμβούλιο, σχετικές προτάσεις μπορεί να εγκριθούν ήδη από φέτος.
Μόλις συμβεί αυτό, οι επιβάτες θα ενημερωθούν μέσω της εκστρατείας, η οποία θα διαρκέσει δύο έτη.
Αρμόδιοι επικοινωνίας:
Helen Kearns : +32 2 298 76 38 helen.kearns@ec.europa.eu
Dale Kidd : +32 2 295 74 61 dale.kidd@ec.europa.eu